Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
29 januari 2023

Prima

Prima behandeling, voelde mij als patient volkomen op mijn gemak, Hans Heijboer is een zeer kundi...

Lees meer
29 januari 2023

Prettige, vriendelijke benadering van zowel baliemedewerkers als tandarts

Kundige, vriendelijke tandarts, die uitleg geeft wat zij gaat doen.

29 januari 2023

Snel en vakkundig

Ik word eigenlijk altijd snel en vakkundig geholpen bij mijn behandelingen. Ook is deze praktijk ...

Lees meer
28 januari 2023

uitstekend

een vriendelijk en prettige ervaring

28 januari 2023

Prima

Naar de mondhygiëniste geweest. Was snel en vakkundig gedaan. Ook nog uitleg gehad hoe je bij la...

Lees meer
27 januari 2023

Top

Humor samen met een rustige en professionele attitude.

26 januari 2023

Prettig contact

Eenvoudig afspraak maken

26 januari 2023

Uitstekend

Kundig, zorgvuldig

26 januari 2023

prettig en in een ontspannen sfeer geholpen

ik werd op korte termijn geholpen aan een gebroken vulling ondanks de grote drukte in een ontspan...

Lees meer
26 januari 2023

Vriendelijkheid en service gericht

Er wordt oprecht naar je geluisterd

26 januari 2023

Prima

De teruggeplaatste kroon heeft nog een scherp randje, maar dat kan bij de volgende controle aange...

Lees meer
23 januari 2023

Top

Top

21 januari 2023

Goed.

Gewoon.

20 januari 2023

Was top

Mijn ervaring buj de tandarts was echt goed rustig en de assistente was ook heel lief heb het goe...

Lees meer
20 januari 2023

Snelle behandeling

Er wordt goed doorgevraagd en advies gegeven. Daarnaast is er bij de balie ook tijd voor een pra...

Lees meer
20 januari 2023

Prima

Kundig

20 januari 2023

Goed,aardige mensen

Goed,tijdens de behandeling konden we even stoppen omdat ik heel nodig moest plassen

19 januari 2023

zoals altijd goed

na mijn verwijdering van het gebit en het nog hebben van een paar eigen tanden op advies van mijn...

Lees meer
19 januari 2023

goed geholpen

reeds doorgegeven goed geholpen

19 januari 2023

Prima praktijk met kundige mensen

Mondhygiënische reinigde gebit erg goed. Baliepersoneel was vriendelijk nadat ik uit de stoel kw...

Lees meer
19 januari 2023

Aardige tandarts

Aardige dame.

18 januari 2023

Zorgvuldig en prettig

Ik had het idee, dat ik zeer zorgvuldig met aandacht behandeld werd. De sfeer was gemoedelijk en ...

Lees meer
18 januari 2023

Proffesioneel

Vol vertrouwen heb ik de behandelingen ondergaan.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Lelystad
Botter 44-13
8243 JE
Lelystad
Ma
8:30 - 12:30
13:30 - 17:00