Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
4 oktober 2023

Prima en goede service

De receptie en de tandarts zijn altijd vriendelijk. Het is een aardige tandarts en hij is goed in...

Lees meer
3 oktober 2023

Hij is goed

Dat hij goed en eerlijk is

2 oktober 2023

Vriendelijk en zorgvuldig

Vriendelijke tandarts en assistente .Balie medewerkster is super vriendelijk en attent!

1 oktober 2023

Naar wens

Ik werd op tijd en correct geholpen.

1 oktober 2023

Aanrader

Kundige, snelle en vriendelijke service (zowel tandarts als receptioniste). Tandarts: Abergail, a...

Lees meer
28 september 2023

Vriendelijke tandarts, mondhygiëniste en assistentes.

Ik kom al jaren bij deze tandartspraktijk en word er altijd vriendelijk benaderd. De mensen zijn ...

Lees meer
27 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Ik voel mij in goede handen. Snel begrepen en dat is fijn.

27 september 2023

Prettige en vriendelijke benadering...

Ik kom er al jaren en wordt altijd naar tevredenheid behandeld, zowel door de mondhygiëniste als...

Lees meer
27 september 2023

Geen wachttijd en keurig geholpen

Prima

27 september 2023

Kan niet beter

Vrolijk en vriendelijke mondhygiëniste, legt alles zeer goed uit en fijn advies.

25 september 2023

Prima.

Vakkundig

22 september 2023

Erg fijn

Mijn dochter werd erg vriendelijke gerustgesteld terwijl ze bang en boos was omdat ze wat aanslag...

Lees meer
22 september 2023

Prima

Prima

21 september 2023

erg goed

zie boven

21 september 2023

goed

deskundig

21 september 2023

goed

goed en efficiënt

21 september 2023

Rustig en goed

Eerst even praten en daarna relexed op de stoel grkegen

20 september 2023

Prima

Prima ervaring

19 september 2023

Heel fijn en snel geholpen aan afgebroken vulling

Heel fijn en snel geholpen aan afgebroken vulling

18 september 2023

Thoughtful and gentle

She explained in detail each procedure she was going to do and was very calm and kind.

17 september 2023

mondverzorging( tandsteen/plak verwijderen) verliep naar tevredenheid.

De persoon was vriendelijk en professioneel, dat was mijn ervaring toen ik laatst onderzocht werd.

16 september 2023

Perfect

Er wordt goed uitgelegd wat er allemaal gedaan wordt en goede tips gekregen voor het poetsen.

16 september 2023

Ik ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de samen werkende tandartsen. En ik kan iedereen aanbevelen om daar naar ...

Lees meer
16 september 2023

super

goed advies, goede behandeling

16 september 2023

Geduldig en ervaren

Ze zijn super geduldig en ervaren ze denken met je mee en doen niet zomaar iets. Ik ben suoer bl...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Lelystad
Botter 44-13
8243 JE
Lelystad
Wo
8:30 - 12:00
13:30 - 17:00