Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Prettig contact bij de balie. Ik kwam voor controle, dat ging prima. De vragen die ik had zijn ne...
Lees meer
Aardige, professionele tandarts en assistenten.
Ik ben gezegend met een sterk gebit. Ik was in 3 minuten al weer klaar. Goed geholpen met wat hum...
Lees meer
Vriendelijk
Vriedelijke tandarts, legt elke stap duidelijk uit.

Matig
De behandeling was oke,wel een pijnlijke.

Efficient en vriendelijk
Geen lange wacht tijd en goede ontvangst en maken van vervolg afspraak

Zet goed
Zeer goed

Fijne tandarts, begripvolle assistente
Nadat er een stukje van mijn kies was afgebroken kon ik vrij snel terecht. Niet eerst controle e...
Lees meer
Zeer kundig en vriendelijk.
Het was een lastige klus van een uur maar de tijd vloog voorbij, prachtig resultaat!

Heel goed
zowel controle als behandelingen gaan heel goed, zeer tevreden.

Prima
Vriendelijk en goed

prima
geheel volgens verwachting

Tandarts was zeer professioneel en heel rustig
Hij was heel rustig en bekwaam.

Fijne tandarts en fijne tandartsassistente
We hoefden maar kort te wachten in de wachtkamer toen de tandartsassistente ons kwam ophalen. On...
Lees meer
Voldoende
Ik vond de monhiginiste een beetje ruw

Goed
Goed

Vakkundig en prettige sfeer
Prettige ontvangst, goede sfeer Vakkundig een topper

Goed
Mijn voortand brak af om 10.15 tandarts gebeld kon om 11.40 langs komen dat vond ik super snel en...
Lees meer
Deskundige tandzorg
Deskundig advies, prettig contact.

Prima
Gezellige ontvangst bij de balie. De tandarts nam de tijd en legde alles duidelijk uit. Gewoon p...
Lees meer
Flexibiliteit en deskundigheid is top hier!
Het maken van afspraken gaat heel soepel, de planners denken echt continue met ons mee. De tandar...
Lees meer
Ik ben prettig geholpen.
Ik ben voor een controle geweest,de behandeling vind volgende week plaats,dus daar kan ik nu niet...
Lees meer
Mijn ervaring met deze praktijk is prima.
Heb al regelmatig kennissen die een tandarts zochten verwezen.

vriendelijke behandeling
vriendelijke behandeling zoals bij de receptie en de tandarts zelf en kan duidelijk overleggen wa...
Lees meer