Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Prima behandeling, voelde mij als patient volkomen op mijn gemak, Hans Heijboer is een zeer kundi...
Lees meer
Prettige, vriendelijke benadering van zowel baliemedewerkers als tandarts
Kundige, vriendelijke tandarts, die uitleg geeft wat zij gaat doen.

Snel en vakkundig
Ik word eigenlijk altijd snel en vakkundig geholpen bij mijn behandelingen. Ook is deze praktijk ...
Lees meer
uitstekend
een vriendelijk en prettige ervaring

Prima
Naar de mondhygiëniste geweest. Was snel en vakkundig gedaan. Ook nog uitleg gehad hoe je bij la...
Lees meer
Top
Humor samen met een rustige en professionele attitude.

Prettig contact
Eenvoudig afspraak maken

Uitstekend
Kundig, zorgvuldig

prettig en in een ontspannen sfeer geholpen
ik werd op korte termijn geholpen aan een gebroken vulling ondanks de grote drukte in een ontspan...
Lees meer
Vriendelijkheid en service gericht
Er wordt oprecht naar je geluisterd

Prima
De teruggeplaatste kroon heeft nog een scherp randje, maar dat kan bij de volgende controle aange...
Lees meer
Top
Top

Goed.
Gewoon.

Was top
Mijn ervaring buj de tandarts was echt goed rustig en de assistente was ook heel lief heb het goe...
Lees meer
Snelle behandeling
Er wordt goed doorgevraagd en advies gegeven. Daarnaast is er bij de balie ook tijd voor een pra...
Lees meer
Prima
Kundig

Goed,aardige mensen
Goed,tijdens de behandeling konden we even stoppen omdat ik heel nodig moest plassen

zoals altijd goed
na mijn verwijdering van het gebit en het nog hebben van een paar eigen tanden op advies van mijn...
Lees meer
goed geholpen
reeds doorgegeven goed geholpen

Prima praktijk met kundige mensen
Mondhygiënische reinigde gebit erg goed. Baliepersoneel was vriendelijk nadat ik uit de stoel kw...
Lees meer
Aardige tandarts
Aardige dame.

Zorgvuldig en prettig
Ik had het idee, dat ik zeer zorgvuldig met aandacht behandeld werd. De sfeer was gemoedelijk en ...
Lees meer
Proffesioneel
Vol vertrouwen heb ik de behandelingen ondergaan.