Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
5 september 2022

Relaxed

Hans is een heel fijne tandarts en stelt je altijd op je gemak!

5 september 2022

Fijne Tandarts

Wij gaan er ieder half jaar als gezin met een big smile naar toe. Goede zorg.

2 september 2022

Fijne behandeling

Contact is altijd prima. Vlotte behandeling en de mensen zijn uiterst vriendelijk.

2 september 2022

Vriendelijk en kundig

Was op afgesproken tijd aan de beurt, vriendelijke tandarts ook voor de kinderen. Kundig en neemt zijn tijd.

1 september 2022

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

1 september 2022

prima

deskundig en klantvriendelijk

1 september 2022

Is nog niet klaar voor eind score

Ben met nieuwe protese bezig, maar ee werd gehackt.

26 augustus 2022

Was een prima gesprek en advies

Was prima behandeling voorlichting

24 augustus 2022

Goed geholpen

Korte wachttijden, professionele hulp.

3 augustus 2022

Zeer vriendelijke Tandarts.

Was mijn eerste keer bij deze tandarts, kwam over als een zeer vriendelijke en vakkundige man en ik voelde me op me gemak...

2 augustus 2022

Uitstekend

Goede service, vriendelijk, professioneel.

30 juli 2022

Uitstekend!

Vriendelijk, correct ontvangen en zeer vlot en deskundig behandeld!
Ga vooral zo door Rosha!

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meldt u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (mag ook telefonisch of aan de balie):
Schrijf u nu in 4x per jaar onze nieuwsbrief:
 
Samenwerkende Tandartsen Lelystad
Botter 44-13
8243 JE
Lelystad
Zo
Gesloten