Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima en goede service
De receptie en de tandarts zijn altijd vriendelijk. Het is een aardige tandarts en hij is goed in...
Lees meer
Hij is goed
Dat hij goed en eerlijk is

Vriendelijk en zorgvuldig
Vriendelijke tandarts en assistente .Balie medewerkster is super vriendelijk en attent!

Naar wens
Ik werd op tijd en correct geholpen.

Aanrader
Kundige, snelle en vriendelijke service (zowel tandarts als receptioniste). Tandarts: Abergail, a...
Lees meer
Vriendelijke tandarts, mondhygiëniste en assistentes.
Ik kom al jaren bij deze tandartspraktijk en word er altijd vriendelijk benaderd. De mensen zijn ...
Lees meer
Vriendelijk en professioneel
Ik voel mij in goede handen. Snel begrepen en dat is fijn.

Prettige en vriendelijke benadering...
Ik kom er al jaren en wordt altijd naar tevredenheid behandeld, zowel door de mondhygiëniste als...
Lees meer
Geen wachttijd en keurig geholpen
Prima

Kan niet beter
Vrolijk en vriendelijke mondhygiëniste, legt alles zeer goed uit en fijn advies.

Prima.
Vakkundig

Erg fijn
Mijn dochter werd erg vriendelijke gerustgesteld terwijl ze bang en boos was omdat ze wat aanslag...
Lees meer
Prima
Prima

erg goed
zie boven

goed
deskundig

goed
goed en efficiënt

Rustig en goed
Eerst even praten en daarna relexed op de stoel grkegen

Prima
Prima ervaring

Heel fijn en snel geholpen aan afgebroken vulling
Heel fijn en snel geholpen aan afgebroken vulling

Thoughtful and gentle
She explained in detail each procedure she was going to do and was very calm and kind.

mondverzorging( tandsteen/plak verwijderen) verliep naar tevredenheid.
De persoon was vriendelijk en professioneel, dat was mijn ervaring toen ik laatst onderzocht werd.

Perfect
Er wordt goed uitgelegd wat er allemaal gedaan wordt en goede tips gekregen voor het poetsen.

Ik ben erg tevreden
Ik ben erg tevreden met de samen werkende tandartsen. En ik kan iedereen aanbevelen om daar naar ...
Lees meer
super
goed advies, goede behandeling

Geduldig en ervaren
Ze zijn super geduldig en ervaren ze denken met je mee en doen niet zomaar iets. Ik ben suoer bl...
Lees meer