Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 mei 2023

Prima

Prettig contact bij de balie. Ik kwam voor controle, dat ging prima. De vragen die ik had zijn ne...

Lees meer
26 mei 2023

Aardige, professionele tandarts en assistenten.

Ik ben gezegend met een sterk gebit. Ik was in 3 minuten al weer klaar. Goed geholpen met wat hum...

Lees meer
25 mei 2023

Vriendelijk

Vriedelijke tandarts, legt elke stap duidelijk uit.

25 mei 2023

Matig

De behandeling was oke,wel een pijnlijke.

25 mei 2023

Efficient en vriendelijk

Geen lange wacht tijd en goede ontvangst en maken van vervolg afspraak

25 mei 2023

Zet goed

Zeer goed

24 mei 2023

Fijne tandarts, begripvolle assistente

Nadat er een stukje van mijn kies was afgebroken kon ik vrij snel terecht. Niet eerst controle e...

Lees meer
24 mei 2023

Zeer kundig en vriendelijk.

Het was een lastige klus van een uur maar de tijd vloog voorbij, prachtig resultaat!

23 mei 2023

Heel goed

zowel controle als behandelingen gaan heel goed, zeer tevreden.

23 mei 2023

Prima

Vriendelijk en goed

22 mei 2023

prima

geheel volgens verwachting

22 mei 2023

Tandarts was zeer professioneel en heel rustig

Hij was heel rustig en bekwaam.

22 mei 2023

Fijne tandarts en fijne tandartsassistente

We hoefden maar kort te wachten in de wachtkamer toen de tandartsassistente ons kwam ophalen. On...

Lees meer
21 mei 2023

Voldoende

Ik vond de monhiginiste een beetje ruw

19 mei 2023

Goed

Goed

18 mei 2023

Vakkundig en prettige sfeer

Prettige ontvangst, goede sfeer Vakkundig een topper

17 mei 2023

Goed

Mijn voortand brak af om 10.15 tandarts gebeld kon om 11.40 langs komen dat vond ik super snel en...

Lees meer
17 mei 2023

Deskundige tandzorg

Deskundig advies, prettig contact.

17 mei 2023

Prima

Gezellige ontvangst bij de balie. De tandarts nam de tijd en legde alles duidelijk uit. Gewoon p...

Lees meer
16 mei 2023

Flexibiliteit en deskundigheid is top hier!

Het maken van afspraken gaat heel soepel, de planners denken echt continue met ons mee. De tandar...

Lees meer
15 mei 2023

Ik ben prettig geholpen.

Ik ben voor een controle geweest,de behandeling vind volgende week plaats,dus daar kan ik nu niet...

Lees meer
15 mei 2023

Mijn ervaring met deze praktijk is prima.

Heb al regelmatig kennissen die een tandarts zochten verwezen.

15 mei 2023

vriendelijke behandeling

vriendelijke behandeling zoals bij de receptie en de tandarts zelf en kan duidelijk overleggen wa...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Lelystad
Botter 44-13
8243 JE
Lelystad
Zo
Gesloten